Of het nu is omdat het nu ‘moet’, of dat uw verkoopteam er altijd al mee bezig is: feit is dat de telefoon nu veel meer ingezet gaat worden als medium om prospects, klanten en relaties te benaderen!
Dat is heel goed! Sterker nog wij doen dit al sinds 1977 uiterst succesvol.
Maar het moet inderdaad wel goed gebeuren om er ook echt resultaat uit te behalen.
Want anders heeft u én geen resultaat én een groep gefrustreerde salesmensen.
Laat ons daarbij helpen, zodat u meer resultaat en meer omzet behaalt uit deze activiteiten!
Door 1-op-1 coaching en veel praktijk
DIRECT COMMERCIEEL RESULTAAT!
Deze training helpt uw Accountmanagers /
uw salesteam:
• de juiste toon en argumenten te vinden
• zich te onderscheiden van andere goedbedoelde bellende aanbieders
• plezier te krijgen in telefonische acquisitie
• en meer resultaat te behalen!
Omdat we nu leven met een intelligente lockdown, is deze training & coaching volledig online!
Na deze periode zijn ook weer de andere vormen mogelijk.
OPGEVEN OF MEER INFORMATIE
Bel naar 070-313 44 44
Vraag naar Carla Meeuwisse, Anja van Kampen of Margot Houtaar.
INHOUD
Voorbereiding
• Bepalen doelgroep en selectie targetbestand
• Doorvertalen propositie naar gespreksdoorloop
• Weerleggen tegenargumentatie
Online sessie van ca. 3 uur
Theorie
• Stemtoon
• Opbouw gesprek
• Weerleggen tegenargumentatie
Online sessie van ca. 4 uur
Gespreks Feedback
• 4 per persoon *
• Persoonlijke feedback
Terugkomdagdeel
Bespreken resultaten tot nu toe, tips & feedback
Online sessie van ca. 4 uur
Gespreks Feedback
• 4 per persoon *
• Persoonlijke feedback
* deelnemers geven zelf aan welke gesprekken ze beoordeeld willen zien. Aangeraden wordt 2 ‘top; gesprekken en 2 ‘flop’ gesprekken.