PROJECTMANAGER
Leuk team en leuke klanten zoeken iemand die alles voor ze regelt!
Projectmanager, Teammanager of Head of ‘Moet ik nou echt alles doen’ maakt niet uit hoe je je noemt (je collega zegt wel Projectmanager overigens) als je maar zorgt dat jouw klanten en de mensen in jouw team blij zijn!
Want jij bent de spil tussen onze mensen en onze klanten. Je zorgt dat de mensen goed kunnen werken en dat ze mooie resultaten behalen, want dan zijn de klanten blij! En dan zijn wij ook blij natuurlijk! En dan is het super gezellig. Soms zijn de klanten niet zo blij, of gaat het niet zo goed, dan bedenk je creatieve, commerciële oplossingen om toch weer mooie resultaten te behalen.
Natuurlijk heb je dat eerder gesignaleerd dan je klanten. Wij noemen dat opletten, andere zeggen pro-actief.
Je hebt natuurlijk wel een diploma, of geen diploma maakt niet zoveel uit. Relevante werkervaring is natuurlijk leuk en handig, maar als je denkt: ‘hier heb ik echt zin in en ik weet zeker dat mij dat gaat lukken’, is dat veel belangrijker. Wat wel handig is, is als je beetje overweg kunt met ICT, rapportage tooling, Office etc. Helemaal mooi is als je al iets weet van leadgeneratie, marketing automation, LinkedIn etc.
Het zou helpen als je communicatief sterk bent, klantvriendelijk, creatief, stress bestendig, flexibel en praktisch. Persoonlijk vind ik -Margot- het ook heel leuk als je actief nieuwe ideeën en zaken aandraagt. O ja: omdat we ook best wel veel internationale klanten hebben, zou het helemaal leuk zijn als je je ook in het Engels en eventueel Duits kunt communiceren.
Want dan help je ons – Nederlands oudste en natuurlijk beste- B2B telefoonmarketingbureau uit de brand. Dan ga je de leuke klanten van Jurgen managen. Met hulp van Steven natuurlijk. Dan ga je ook samenwerken met Marcus en word je de evenknie van Ton. En daarnaast werkt je dus samen met / voor onze andere 40 collega’s in Nederland en Spanje. Want die voeren die prachtige gesprekken.
Wij werken vanaf ons kantoor Groot Hertoginnelaan in Den Haag, dagje thuis werken is mogelijk maar op kantoor vinden wij toch wel fijn. Ton werkt 36 uur, maar als jij het in 32 uur kan, of je hebt 40 uur nodig, ook goed! Wij zijn een kleine organisatie dus redelijk no-nonsense en niet hiërarchisch ingesteld. Er is dus heel veel ruimte voor eigen inbreng en ideeën, want ongetwijfeld is er bij ons ook een hoop te verbeteren. Maar als je erg houdt van vergaderen, dagenlang rapporten schrijven, personeelshandboeken uitpluizen of als je iedere dag wel eens zegt: ‘Ja maar ik heb recht op …..’, pas je misschien wat minder bij ons.
Interesse?
Kom langs (Groot Hertoginnelaan 12 in Den Haag) of bel (070-3134444) of mail (marcus.leurs@provite.nl).