Onze relaties hebben een aantal dingen gemeen. Ze hebben respect voor hun (aanstaande) klanten, voor hun doelgroep en willen deze zodanig benaderen dat alle directe en toekomstige verkoopkansen worden geïdentificeerd en omgezet in resultaat.
Door de omvang van hun targetgroup, veelal het mid- en grootzakelijk bedrijfsleven, hechten ze veel waarde aan hun imago en dus aan de manier van benadering. Onze klanten erkennen het belang van senioriteit, van kwaliteit en gelijkwaardig gesprekspartnerschap.
Ze laten ons meedenken over hun leadgeneratie strategie en weten dat een salestraject vaak langere tijd kan duren. Ze zien leadgeneratie dan ook als een structureel en continu proces. Wij mikken daarom ook altijd op een langdurig partnerschap.
Wij hebben veel relaties uit Verzekeringen, Financiële Dienstverlening, Consultancy, Automotive, Industrie, Transport & logistiek en Overheid (B2G) & Zorg.
Wij ondersteunen ook de business partners van onze klanten.