OMNICHANNEL LEAD GENERATIE

Kwalitatieve leads zijn natuurlijk heel belangrijk voor salesteams binnen organisaties. Het genereren van die leads is dan ook de eerste fase van de salesfunnel. Maar leadnurturing is in heel veel gevallen ook heel belangrijk als het gaat om het omzetten van leads in daadwerkelijke sales. Met leadnurturing ‘volg’ je de klant, voedt je hem met relevante informatie en content, net zo lang totdat hij klaar is voor de volgende stap in het aankoopproces.

Vaak zijn Multi Channel campagnes (combinatie on- en offline) dé oplossing om kwalitatieve leads te genereren en te nurturen. Het eerste contact is immers het begin van de relatie met uw aanstaande klant. Daarna bouwt u de relatie verder door de Customer Journey heen.

U kunt online (content marketing) inzetten om leads te genereren die telefonisch opgevolgd en gekwalificeerd worden. U kunt via LinkedIn een start maken met Social Selling. Of in contact blijven met uw relaties en ze gericht van informatie voorzien: marketing automation, lead qualification in combinatie met persoonlijk contact.

Kwalitatieve leads zijn natuurlijk heel belangrijk voor salesteams binnen organisaties. Het genereren van die leads is dan ook de eerste fase van de salesfunnel. Maar leadnurturing is in heel veel gevallen ook heel belangrijk als het gaat om het omzetten van leads in daadwerkelijke sales. Met leadnurturing ‘volg’ je de klant, voedt je hem met relevante informatie en content, net zo lang totdat hij klaar is voor de volgende stap in het aankoopproces.

Vaak zijn Multi Channel campagnes (combinatie on- en offline) dé oplossing om kwalitatieve leads te genereren en te nurturen. Het eerste contact is immers het begin van de relatie met uw aanstaande klant. Daarna bouwt u de relatie verder door de Customer Journey heen.

U kunt online (content marketing) inzetten om leads te genereren die telefonisch opgevolgd en gekwalificeerd worden. U kunt via LinkedIn een start maken met Social Selling. Of in contact blijven met uw relaties en ze gericht van informatie voorzien: marketing automation, lead qualification in combinatie met persoonlijk contact.

Effectieve leadgeneratie

Wij helpen met het bepalen van uw doelgroep, het bereiken en benaderen van die doelgroep met passende acties, het verzamelen van alle relevante informatie en het omzetten naar sales qualified leads, zodat uw accountmanagers (of business partners) succesvol kunnen verkopen.

Wij zorgen voor marktkennis, marktbewerking, een goed gevulde pipeline en gegarandeerde professionele opvolging van de online leads. Door deze geïntegreerde aanpak is er altijd een optimale afstemming tussen onze on-, en offline specialisten en uw saleskanaal om de kwaliteit van de leads en dus de omzet te verhogen.

Van bezoeker naar lead

Bedrijven die uw website bezoeken laten informatie achter die u kunt gebruiken om hen te herkennen en daarna te benaderen.

Met een speciale tool worden deze gegevens omgezet in NAW gegevens met LinkedIn koppelingen, kredietinformatie, bezoekhistorie, liquid content etc.

Laagdrempelige marketing automation software voor uw website, in te zetten in het totale leadgeneratie traject.

De eerste stap naar meer business

Dus, moet u uw telemarketingopdracht door ons laten uitvoeren? Wellicht. Laten we het gesprek aangaan over wat u wilt bereiken en wat de beste weg daarnaartoe is. U vertelt over uw doelgroep, branche en doelstelling, en wij leggen er onze 45-jarige ervaring tegenaan en benoemen de mogelijkheden. B2B telemarketing biedt ongekende mogelijkheden. Ongeacht of we uiteindelijk met elkaar zaken gaan doen, steekt u hier altijd wat van op.

Meer weten? Neem contact op met René 070-3134444.

Rene

ONZE DIENSTEN

B
 

B2B Telemarketing

Al onze activiteiten ondersteunen uw acquisitie en business development en moeten uiteindelijk leiden tot meer omzet en meer nieuwe klanten. Lees meer...
I
 

International Business Development

Als u ook zaken doet of wilt doen buiten uw landsgrenzen, misschien zelfs buiten Europa, kunnen wij u prima van dienst zijn. Lees meer…
S
 

Sales training

Hoe goed en ervaren uw salesprofessionals ook zijn, in zo’n dynamisch vakgebied als sales blijft sales training noodzakelijk. Lees meer...

“80% Van alle sales wordt na meer dan 5 contacten gerealiseerd. Onbegrijpelijk dus dat de meeste mensen niet meer dan 1 keer contact hebben met een prospect. Nurturen is het toverwoord.”