Telemarketing voor consultancy - Provite

TELEMARKETING VOOR  CONSULTANCY

Leadgeneratie in consultancy. Voor de één doodnormaal voor de ander nog niet nodig geweest. Maar investeren in business development loont! Onderzoekers van het Britse onderzoeksbureau Hinge namen snelgroeiende zakelijke dienstverleners onder de loep en concludeerden dat een van de belangrijkste eigenschappen is dat zij voldoende tijd en geld investeren in business development, waaronder in marketing en leadgeneratie.

Vanzelfsprekend blijft het eigen netwerk van de consultants nog steeds een goede bron voor het vinden van nieuwe adviesopdrachten, alleen als dat niet meer voldoende is of als een netwerk zich niet in de juiste sectoren bevindt is het fijn dat er contacten voor u gelegd worden met nieuwe relaties, met organisaties die van uw consultancy gebruik kunnen gaan maken.

Onderscheidend vermogen

Het aantonen van uw onderscheidend vermogen is heel belangrijk hierin. Welke dringend probleem lost u op voor aanstaande relaties of welke verbeteringen ondervinden zij na een samenwerking met u? Dat zijn vragen waar wij antwoord op willen en die wij gebruiken om een strategie te creëren waardoor wij u op een onderscheidende manier kunnen profileren.

Desgewenst kunnen wij onze commerciële aanpak tot op partnerniveau afstemmen, zodat wij  specifieke partners en consultants aan goede contacten helpen binnen hun gesegmenteerde targetgroepen.

De ideale klant voor u

Als geen ander weet u waarschijnlijk perfect voor welke bedrijven en organisaties u de grootste toegevoegde waarde heeft (en zij voor uw consultancy). U heeft misschien zelfs een ‘wishlist’ van voor u interessante prospects. Door onze respectvolle en continue benadering en de senioriteit van onze consultants kunnen wij deze wensklanten op het goede moment met u in contact brengen.

In- en outbound/off- en online

Door een combinatie van inbound en outbound (online en offline)  volgt u relaties gedurende hun hele customer journey zodat u top of mind bent als ze gaan beslissen.

Vanzelfsprekend blijft het eigen netwerk van de consultants nog steeds een goede bron voor het vinden van nieuwe adviesopdrachten, alleen als dat niet meer voldoende is of als een netwerk zich niet in de juiste sectoren bevindt is het fijn dat er contacten voor u gelegd worden met nieuwe relaties, met organisaties die van uw diensten gebruik kunnen gaan maken.

Onderscheidend vermogen

Het aantonen van uw onderscheidend vermogen is heel belangrijk hierin. Welke dringend probleem lost u op voor aanstaande relaties of welke verbeteringen ondervinden zij na een samenwerking met u? Dat zijn vragen waar wij antwoord op willen en die wij gebruiken om een strategie te creëren waardoor wij u op een onderscheidende manier kunnen profileren.

Desgewenst kunnen wij onze commerciële aanpak tot op partnerniveau afstemmen, zodat wij  specifieke partners en consultants aan goede contacten helpen binnen hun gesegmenteerde targetgroepen.

De ideale klant voor u

Als geen ander weet u waarschijnlijk perfect voor welke bedrijven en organisaties u de grootste toegevoegde waarde heeft (en zij voor uw bedrijf). U heeft misschien zelfs een ‘wishlist’ van voor u interessante organisaties. Door onze respectvolle en continue benadering en de senioriteit van onze consultants kunnen wij deze wensklanten op het goede moment met u in contact brengen.

In- en outbound/off- en online

Door een combinatie van inbound en outbound (online en offline)  volgt u relaties gedurende hun hele customer journey zodat u top of mind bent als ze gaan beslissen.

Meer weten over deze branche?

Neem contact met ons op: 070-3134444 of algemeen@provite.nl.

ONZE DIENSTEN

B
 

B2B Telemarketing

Al onze activiteiten ondersteunen uw acquisitie en business development en moeten uiteindelijk leiden tot meer omzet en meer nieuwe klanten. Lees meer...
I
 

International Business Development

Als u ook zaken doet of wilt doen buiten uw landsgrenzen, misschien zelfs buiten Europa, kunnen wij u prima van dienst zijn. Lees meer…
S
 

Sales training

Hoe goed en ervaren uw salesprofessionals ook zijn, in zo’n dynamisch vakgebied als sales blijft sales training noodzakelijk. Lees meer...