TELEMARKETING VOOR CONSULTANCY
Leadgeneratie in consultancy. Voor de één doodnormaal voor de ander nog niet nodig geweest. Maar investeren in business development loont! Onderzoekers van het Britse onderzoeksbureau Hinge namen snelgroeiende zakelijke dienstverleners onder de loep en concludeerden dat een van de belangrijkste eigenschappen is dat zij voldoende tijd en geld investeren in business development, waaronder in marketing en leadgeneratie.
Vanzelfsprekend blijft het eigen netwerk van de consultants nog steeds een goede bron voor het vinden van nieuwe adviesopdrachten, alleen als dat niet meer voldoende is of als een netwerk zich niet in de juiste sectoren bevindt is het fijn dat er contacten voor u gelegd worden met nieuwe relaties, met organisaties die van uw consultancy gebruik kunnen gaan maken.
Onderscheidend vermogen
Het aantonen van uw onderscheidend vermogen is heel belangrijk hierin. Welke dringend probleem lost u op voor aanstaande relaties of welke verbeteringen ondervinden zij na een samenwerking met u? Dat zijn vragen waar wij antwoord op willen en die wij gebruiken om een strategie te creëren waardoor wij u op een onderscheidende manier kunnen profileren.
Desgewenst kunnen wij onze commerciële aanpak tot op partnerniveau afstemmen, zodat wij specifieke partners en consultants aan goede contacten helpen binnen hun gesegmenteerde targetgroepen.
De ideale klant voor u
Als geen ander weet u waarschijnlijk perfect voor welke bedrijven en organisaties u de grootste toegevoegde waarde heeft (en zij voor uw consultancy). U heeft misschien zelfs een ‘wishlist’ van voor u interessante prospects. Door onze respectvolle en continue benadering en de senioriteit van onze consultants kunnen wij deze wensklanten op het goede moment met u in contact brengen.
In- en outbound/off- en online
Door een combinatie van inbound en outbound (online en offline) volgt u relaties gedurende hun hele customer journey zodat u top of mind bent als ze gaan beslissen.
Vanzelfsprekend blijft het eigen netwerk van de consultants nog steeds een goede bron voor het vinden van nieuwe adviesopdrachten, alleen als dat niet meer voldoende is of als een netwerk zich niet in de juiste sectoren bevindt is het fijn dat er contacten voor u gelegd worden met nieuwe relaties, met organisaties die van uw diensten gebruik kunnen gaan maken.
Onderscheidend vermogen
Het aantonen van uw onderscheidend vermogen is heel belangrijk hierin. Welke dringend probleem lost u op voor aanstaande relaties of welke verbeteringen ondervinden zij na een samenwerking met u? Dat zijn vragen waar wij antwoord op willen en die wij gebruiken om een strategie te creëren waardoor wij u op een onderscheidende manier kunnen profileren.
Desgewenst kunnen wij onze commerciële aanpak tot op partnerniveau afstemmen, zodat wij specifieke partners en consultants aan goede contacten helpen binnen hun gesegmenteerde targetgroepen.
De ideale klant voor u
Als geen ander weet u waarschijnlijk perfect voor welke bedrijven en organisaties u de grootste toegevoegde waarde heeft (en zij voor uw bedrijf). U heeft misschien zelfs een ‘wishlist’ van voor u interessante organisaties. Door onze respectvolle en continue benadering en de senioriteit van onze consultants kunnen wij deze wensklanten op het goede moment met u in contact brengen.
In- en outbound/off- en online
Door een combinatie van inbound en outbound (online en offline) volgt u relaties gedurende hun hele customer journey zodat u top of mind bent als ze gaan beslissen.